מתלם
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 03-9414546
פגושים ומתקני גלגל רזרבי

פגושים ומתקני גלגל רזרבי

פגושים ומתקני גלגל רזרבי

מעטים המותגים מתעשיית רכבי השטח שיכולים להתחרות במורשת של SMITTYBILT. כבר מעל 50 שנים ש SMITTYBILT שביסס עצמו בקרב לקוחותיו כמותג עילית בעל מוניטין של אמינות בכל הקשור למוצרים איכותיים ופונקציונליים בתחום רכבי השטח. 

כל מוצרי SMITTYBILT מיוצרים על ידי בעלי מקצוע בעלי תשוקה אישית לעולם רכבי השטח, אשר הכירו בצורך למשהו טוב יותר ממה שהיה זמין בעבר.
חברת מתלם הינה יבואן רשמי של מוצריSMITTYBILT בארץ, ומציעה מגוון של פגושים ומתקני גלגל רזרבי ל JEEP WRANGLER ולטנדרים גדולים CHEVROLLETE SILVERADO, FORD F-350, DODGE RAM.

JEEP JK WRANGLER:

לרכבים אלו, מציעה חברת מתלם שניים מדגמי הדגל המובחרים מסדרת הפגושים של חברת SMITTYBILT:

1. ATLAS - הפגושים ומתקני הגלגל הרזרבי מסדרת XRC ATLAS הינם המוצרים החדשים והטובים ביותר שיצאו ממחלקת המחקר והפיתוח של SMITTYBILT. פגושים אלו עברו סדרות עיצוב, תכנון וניסוי נרחבות בכדי לעמוד בדרישות הבטיחות הגבוהות ביותר. כתוצאה מכך, פגושים אלו חזקים ופונקציונלים ביותר, ובו זמנית גם נראים מצויין.

2. M.O.D – פירוש השם הוא MULTI OPTIONAL DESIGN, וכשמה כן היא – מערכת זו הינה מערכת פגוש מודולרית המאפשרת להתאים את צורת הפגוש לצורך הספציפי של הלקוח. המערכת בנויה מיחידת בסיס אחידה הכוללת אזור מיועד לכננת ותושבות לd-ring. את יחידת הקצה ניתן לבחור מבין מספר אפשרויות לפי צורך הלקוח, וכן ניתן לשנותה בקלות.

TRUCKS – DODGE RAM 3500, FORD F-350, CHEVROLET SILVERADO 2500:

עבור דגמי הטנדרים האלו, חברת מתלם מציעה את סדרת הפגושים M-1 מבית SMITTYBILT.
סדרת הפגושים M-1 מציבה את הרף עבור כל פגושי הטנדרים הגדולים האחרים. כל פגוש מסדרת M-1 מתוכנן כך שיתאים וימשיך למעשה את מבנה הטנדר. הפגושים מיוצרים מהחומרים הטובים ביותר ובשיטות הייצור הקפדניות ביותר, מגיעים כסטנדרט עם תושבות D-ring "7/8 המרותכות מבפנים ומבחוץ, ועוברות ציפוי באבקה בשני שלבים. הפגוש כולל אורות נסיעה וערפל ultra-bright ומקום להתקנת כננת.